سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

سلام من دختری 13ساله هستم .این وبلاگ اولین تجربه ی منه امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد و شما بتونین از این وبلاگ استفاده کنین .
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 70487



مهدی موعود
پنج شنبه 92 خرداد 16 :: 10:15 صبح ::  نویسنده : فاطمه زهرا       

تو بیا کین دل ما طاقت هجران ندارد

 

دارد زمان آمدنت دیر می شود


دارد جوان سینه زنت پیر می شود


وقتی به نامه عملم خیره می شوی


اشک از دو دیده ی تو سرازیر می شود


کی این دل رمیده ی من هم زُهیروار


در دام چشم های تو تسخیر می شود؟


این کشتی شکسته ی طوفان معصیت


با ذوق دست توست که تعمیر می شود


حس می کنم که پای دلم لحظه ی گناه


با حلقه های زلف تو درگیر می شود


در قطره های اشک قنوت شب شما


عکس ضریح گمشده تکثیر می شود


تقصیر گریه های غریبانه ی شماست


دنیا غروب جمعه چه دلگیر می شود


 




موضوع مطلب :